Umira autobaterie?

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:46 CET 2004

Muze to byt cokoliv uvolneneho a vyrezleho. Pokud je spatny kontakt ve
starteru, palubni kontrolky budou svitit i kdyz se starter netoci. Pokud je
spatna baterka nebo kontakty u baterky, kontrolky pri startovani zhasnou,
pripadne se ani neudrzi sepnute rele u starteru.
Muze to byt i baterka, vysypana aktivni hmota v clanku muze zvetsit
samovybijeni. Jeden clanek se muze vybit i za den a znemozni startovani. Mel
jsem to taky.
                                Andel
..

> [...]
> nic, jen to klaplo, motor se ani neotocil. Rikam si, bude se baterka nejak
> najednou vybila, nebo je po ni, je ji skoro pet let, ma narok. Taxme to
> roztlacili z kopce, a odjeli jsme asi 4 km do lesa. Postavili jsme to na
> kopec, kdyz jedem zpatky, rikam manzelce, asi to nema cenu, ale zkus
napred
> starter - baterka tocila ja diva!
> Pak to jezdilo chvili normalne a minuly tyden, kdyz jsem byl pryc,
> manzelka chtekla nekam jet a opet - ani to neotocilo motorem. Tak to
> sesoupla z kopce sama, jenze se ji podarilo sjet az dolu a auto nechytlo.
Uz