Umira autobaterie?

Ondřej Pavelka onpakonf
Středa Březen 17 11:49:45 CET 2004

Ahoj,

> minus pol baterie s motorem. Nevim, jak u S105, ale motor byva na
> silentblocich a vodive spojeni s baterii, resp. karoserii se provadelo
> takovym plochym pletenym vodicem, ktery casem shnil, nebo se uvolnily

Presne tak. Mam totalne shnile auto - S120, a to tak, ze uhnily
kontakty na silentblocich. Svetla svitila jako diva,
ale starter se netocil. Kdyz jsem zmetil napeti na starteru
pri otocenym klicku, bylo cca 4V. Tak jsem v mototechne koupil za 150 Kc
plochy pleteny medeny vodir, nasel nerezave misto na kastli - coz byl celkem
porod a motor jsem ukostril. Od te doby to startuje.
Nejedou sice jine veci, ale to je starim auta :-))))))

Onpa