Zapojenie elektromera

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:49:44 CET 2004

Dobry den,

mam doma 3f elektromer, pomocou ktoreho by som si doma chcel pomerat
spotreby jednotlivych spotrebicov (1 fazove). Vie mi niekto poradit ako ten
elektromer zapojit?

Vyzera tak, ze na spodu je pole kontaktov. Cele pole je rozdelene na 4 casti
(jedna cast je oznacena N, teda zrejme nulak). Dalsie tri casti vyzeraju
identicky (kazda cast obsahuje dva konektory, medzi ktorymi je skrat).
Uvazujem ze tie 3 casti su vlastne svorky na 3 fazy, pricom kazda faza ma
vstup a vystup. Ked som si to podla mojich uvah zapojil (nulaky do casti N,
vstup a vystup fazy som pripojil do tretej casti, ostatne casti/fazy som
nezapojil) tak sa mi kotuci neotaca. Pritom spotrebic funguje.

Poradte prosim. Dakujem.

Pavol Kollar