Zapojenie elektromera

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 11:49:43 CET 2004

Myslim to vazne. Pri provoznich otackach toho hlinikoveho
kotoucku pusobi kazda dvojice proudova/napetova civka
na kotoucek pouze silou (pres virive proudy), takze ty
tri dvojice civek vlastne vytvareji souctovy pristroj.
Nezalezi proto na symetrii odberu, fazovem posuvu, kmitoctu
(v urcitych mezich) atd. Dokonce kdyz budete mit na jedne
fazi spotrebic a na druhe prifazovany alternator tak
se ta elektrina kterou vyrabite v pohode odecte.

Ales Prochaska