Zapojenie elektromera

Roman Krisak RKrisak
Středa Březen 17 11:49:40 CET 2004

Zdravim,

U mna v garazi sa stal pripad, ze bola vypadnuta jedna faza ... trvalo to dlhsie .. a ono tento stav zapricinil to ze mi odtocilo cca 60 jednotiek.... moja smola povodny stav bol 00045,xx .. takze som sa dostal na hodnotu 99984.xx .. elektromer je novsej konstrukcie ... takze napad na tocenie vzad ... len to neprehnat :-)) .. vyjadrenie ani ucet z elektrarni este neprisiel

Roman

>>> Serych@Panska.CZ 26.10.00 17:03 >>>
I na toceni pozpatku je mysleno. V elektromerech, alespon tech novejsich nez
z doby krale Klacka, je na osicce takovy henty ony bazmek, ktery dovoli
otocit pozpatku necelou jednu otacku (neco jako cvrcek na jizdnim kole).

Jakub Serych