vypocet indukcnosti

ondra@nem.pce.cz ondra
Středa Březen 17 11:49:40 CET 2004

> Trochu nechapu, k cemu je dobre znat indukcnost ctvrt zavitu. Nekudy se ten
> proud musi dale uzavirat a tim vznikne nejaka plocha a je potreba pocitat
> (nebo merit) indukcnust vodice obepinajiciho tuto plochu. V matematice jsem
> sice nevynikal, ale zdravy selsky rozum dava nekdy i lepsi vysledky.

je to dobre na to ze nejaky kruhovy oblouk z postribreneho dratu
ma daleko lepsi vlastnosti nez mikropasek vyleptany na PCB.
Mam to na vstup prezdesilovace na 2.3GHz, kde se to takhle
bezne resi...
Mam nevrzeny predzesilovac a znam indukcnost kterou potrebuji a
te ji potrebuju vyrobit.

Ondra

Nemocnice Pardubice
Oddeleni systemove vypocetni techniky