kabel plus po satelitu - dekodovani?

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 11:49:38 CET 2004

Niektore zaujimave novinky (zatial neoverene)

1. Poliaci vraj dokazu predlzit zivotnost Wizija kariet.
2. UPC karta ktora nikdy "neuvidi" Philips prijimac (vraj) ostane
nezablokovana a da sa s nou prijimat cely UPC paket (aj Madari a Poliaci).
Toto sa vsak moze zmenit, lebo UPC zatial iba testuje... Ciastocne to aj
vysvetluje neochotu predavat samotne UPC karty...
3. Zacina sa debatovat o moznosti klonovania existujucich orig. kariet...