SW problem - vymyslite reseni?

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:49:37 CET 2004

On Thu, 26 Oct 2000, Snail Instruments wrote:

> Mam obavu, ze neni splneno nedavno diskutovane Nyquistovo kriterium.
> Vzorkujte casteji.

Myslim, ze to s tim nema co delat - nepotrebujeme kompletni informaci, tj
samplovat signal A za ucelem verne reprodukce ci tak, ba dokonce nechceme
ani zmerit kmitocet, staci slabsi vec - porovnat dva kmitocty a rict,
ktery je vetsi a na to, myslim, takove samplovani staci.
Problem vidim jenom jeden - v okamziku, kdy oba signaly jsou temer ve fazi
nebude ostre ohranicen okamzik, kdy jeden signal predbehne druhy, po
urcitou dobu budou vysledky samplovani nahodile.

	Pavel Chromy