SW problem - vymyslite reseni? - upresneni zadani

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:49:37 CET 2004

On Fri, 27 Oct 2000, Tomas Mainzer wrote:

> Pokud pri vzestupne hrane B navzorkujete A, pak bych rekl,
> ze frekvencnimu rozdilu (resp. rozdilu period obou signalu)
> bude odpovidat delka cele neprerusene sekvence jednicek (resp.
> nul) -> cim delsi sekvence tim mensi frekv. rozdil.
> Ale: jak poznat ktery signal ma frekv. nizsi/vyssi?

Nebo taky neprerusena posloupnost nul.
Problem je, ze prechod 1/0 nebude pravdepodobne ostry - cili nastupuje
statistika.

A ktery signal je "rychlejsi"?
Za predpokladu, ze na zacatku jsou oba signaly ve fazi
(a tento predpoklad se zda byt pri pouzite metode vzorkovani nutny)
se staci podivat, jesti je na zacatku objevila nejdrive posloupnost
jednicek, nebo nul.
Pokud ve fazi nejsou, tak z techto informaci nelze vyvodit nic o tom,
ktera z frekvenci je vyssi ci nizsi.

	Pavel Chromy