SW problem - vymyslite reseni?

Oldrich Kepka hw
Středa Březen 17 11:49:37 CET 2004

A),

X)

> Takze jestli to chapu dobre, v bode 1 mame signal, jenz neobsahuje
> informaci ktery z kmitoctu je vyssi. V bode 2 vygenerujeme nejakym
> preskupenim bodu novy signal a tato informace se tam najednou vycaruje.
> Nedivil bych se, kdyby o algoritmus projevil zajem sam David Scouperfield.
;-)

V uzvaze 2, jsem neuvedl, ze i jsou vsechny sude vzorky, nebo vsechny liche
vzorky. A z toho plynouci chybu, Dt je Ta-Tb ne (Ta-Tb)/2.

Princip je jednoduchy v uvaze1, se pomalu (v zavislosti na rozdilu kmitoctu)
posouvate po signalu B. V uvaze 2, se posouvate ve dvou bodech ve vhodne
zvolene vzdalenosti (tj. mensi, nez je pulka periody (viz ta nerovnost pro
k), nebo zrcadlove vetsi nez pulka periody). S techto dvou bodu namerime ony
stejne obdelniky, ale s ruznym predstihem.

Tento algoritmus se da imlementovat, s minimalini jak vypocetni, tak
pametovou slozitosti. Lze z nej urcit i relativni rozdil kmitoctu.

Olda