Zapojenie elektromera - vyriesene

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:49:33 CET 2004

Dakujem vsetkym za odpovede, bol som trochu mimo takze reagujem az teraz.

Vsetko som mal zapojene v poriadku (teda vstup a vystup prudovej casti a
pripojenie nulaku). Problem bol v tom, ze elektromer nevisel na stene ale
lezal na podlahe. Ked som ho dal do zvislej polohy, koliesko sa rozbehlo.

Skusil som aj zamenit vstup s vystupom ci sa kotucik nerozbehne naopak. Ani
sa nepohol svina. :((

Este raz dik.

Pavol Kollar