Data pres laser

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 11:49:33 CET 2004

Tech 175 MHz:

Delali to na laser@qth.net. Mam hrube podezreni, ze to bylo to lazerovy
ukazovatko co maj v holesovcky trznici vietnamci za 100, ale ja to ukecal
na 90 (musi se jit za tim vietnamcem co je zapadlej v ty nejodlehlejsi ulicce,
cim zapadlejsi, tim levnejsi ukazovatka).

To mi doma chodi na 150kHz a dava krasne ukazkovy bedny, takze pochybuju,
ze by tam byla nejaka regulace, co by to rizla dejme tomu na 3MHz:
poroste tam asi neni vubec nic.

Nejlip je to modulovat pomoci specializovane socastky ODPOR (TM), kdyz chces
provozovat i za nizsi teploty, kdy se to ukazovatko spali, tak musis ubrat
proud, protoze tomu zacne rust vykon.

Ja jsem to pripojil na TTL vystup pres emitorovy sledovac a jede to krasne.
Jeste jsem to tim neoddelal.

Clock