proud na gameportu

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:49:31 CET 2004

Je to tistena kniha (resp. asi milion knih k ruznym verzim
a provedenim - IBM ma dokumentaci prvotridne zvladnutou)
a da se objednat u IBM. Jinak na www.ibm.com je obrovska
spousta technickych informaci, jestli tam ale je tohle,
to nevim. Neco se da jenom koupit tistene a neco se da
koupit jen po podepsani smlouvy a neco vubec.

Ales Prochaska