Odhlucneni PC

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:49:29 CET 2004

Moje zkusenosti s chlazenim a hlukem:
 1. Chlazeni a hluk si principialne odporuje
 2. Velke ventilatory na nizkych otackach, nasavat vpredu dole
    a vytahovat vzadu nahore
 3. I 7200 otackovym diskum staci maly vanek (ventilator ze zdroje na cca 6-7 voltech)
 4. Nejvetsi problem je s CPU zde se jako reseni nabizi chladice TITAN Majesty
    (Velmi dobre chladi a jsou relativne tiche).
 5. Pouzil jsem disky od WD, neni treba u nich dale snizovat hluk
 6. Problem s hlucnym zdrojem jsem zatim nevyresil, ano 386 brala 30W,
    30W bere dnes samo CPU (mam tam dve)+disky, radice, grafika,...cca 160W.

	Slavek

PS: V praci mam velmi tichy Notebook.