USB - 2 krat hardver camera

Juro... juro.v
Středa Březen 17 11:49:29 CET 2004

Ahoj !
Takze tie dve kamery na na jeden spolocny USB port - skusil som spravit
prepinacom.  Napetie s USB portu 5V+ som nechal obidvom kameram a dalsie dve
datove som prepinal cez rele. No bohuzial softver aj napriek rychlemu
prepnutiu kamier /len datovych signalou/ zistil novy hardver a softver  na
prezeranie web kamery ostal na poslednom zabere. Ak som softver spustil este
raz zas to bezalo az do preklopenia na dalsiu kameru. Podotykam ze kamery su
stejne, predpokladal som ze softver jednoducho zisti chybu na prenose /pri
preklapani rele/ a pokusi sa nacitat data znovu no on jednoducho zastane.
Asi posledna moznost je upravit softver aby sa sam resetoval a znova po case
spustal...
Samozrejme ze na PC mam dve vstupi USB no softver stale detekuje len jednu
kameru, ako keby nevedel pracovat s dvoma USB portami. /sys.=WIN98+/
Juro

Ak uz sme pri USB, potrebujem pripojit dve kamery na jeden USB pomocou
prepinaca, vzhladom k tomu ze ani jeden softver mi nechce spracovat dve USB
kamery sucasne na dve USB porty.
Preto by som rad napojil dve kamery na jeden USB a pripinal ich relatkom ?
... No pri uplnom odpojeni kamery okamzite softver detekuje nepritomnost
hardveru
na USB a zahlasi chybu a zaroven odpoji napajanie USB. Co s tym ?

Dik Juro Presov

Nic, len treba obstarat normalny HUB a pripojit tie dve kamery cez neho. Ak
je korektny driver v PC, tak sa obidve budu detekovat a predpokladam, ze aj
SW na spracovanie obrazu si bude vediet vybrat tu spravnu.
Andrej
Obavam se, ze z prepinace nebude nic. RS232 a USB maji sice oba v nazvu
slovo 'seriovy', ale tim podobnost konci. I kdyby se prepnuti povedlo tak
rychle, ze to PC nezjisti, druha kamera nebude zrejme spravne
inicializovana a opet to nekde skonci. Tady by mohl pomoci asi jedine
upgrade software.
J. Hanzal
>Ak
>je korektny driver v PC, tak sa obidve budu detekovat a predpokladam, ze aj
>SW na spracovanie obrazu si bude vediet vybrat tu spravnu.

Obavam se ze tyto predpoklady asi nebudou splneny, jestlize to nefunguje
pripojene dvema kabely k PC, zarazenim dalsiho hubu se uspech stezi
dostavi. I kdyz nadeje umira posledni, muze byt taky nejaka chybicka v
driveru pro root hub...