Color 332

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:49:26 CET 2004

Zdravim,
tohle nam delala barevna teslacka televize taky,
akorat to delala az tak po pul hodine a pokud byla okolni teplota pod
dvacet
stupnu tak to nedelala vubec.. v opravne jedine co udelali, ze vymenili
obrazovku, ale delalo to porad. Nakonec jsme tu televizi darovali jednomu
znamemu
a ten si ji spravil udajne jen vymenilo nejakyho svaba a jeden kondik (ten
IO prej
ani menit nemusel)... ale co presne menil uz nevim...

ByE milan

-----Původní zpráva-----
Od: lkavan@krkonose.cz [mailto:lkavan@krkonose.cz]
Odesláno: 3. listopadu 2000 8:50
Komu: hw-news@list.gin.cz
Předmět: Re: Color 332

At 20:48 2.11.2000 +0100, Jiri Drozd wrote:
>Ahoj konference,
>u prenosne BTV COLOR 332 (TESLA) se mi zacala projevovat zajimava zavada.
Po
>zapnuti funguje TV asi 30sec az minutu jak ma, potom se zacne rychle
>snizovat kontrast, obrazovka se jakoby zbarvi do takove svetle modre
barvy,

No vidis, ja mam Color 416 a ta ma uplne stejnou zavadu, akorat prejede do
krasne ruzove barvy taktez se zpetnymi behy. Ale me to nevadi, alespon
vidim svet ruzove ;-)))
BTW:Je v tahu obrazovka.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv