navod na

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:49:26 CET 2004

Ty měniče, co tam popisují jsou moc pěkné. Na doma ale skoro drahé. Je
pravda že měnič, co byl popsán na stránce toho Francouze by určitě mohl být
udělán moderněji, zato ho ale postavím za cca 1000kč. Nejlevnější měníč od
frecon mě ale vyjde na cca 8500 s DPH a to je pomalu dražší než stroj, který
potřebuji řídit. Jistě někdo odpoví, že čas, kerý na tom strávím je dražší -
na takové téma nemíním diskutovat.

Mimochodem postavili jste to někdo ? Funguje to ? Co jste použili místo těch
DIL budících trafíček ? byly s něčím problémy ?

	Martin  - OK1UGA