PROFIBUS

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:49:26 CET 2004

Dobrý den,

moc Vás asi nepotěším, ale pokud se nepletu, tak zrovna protokol Profibus DP
není "veřejný" myslím tím, že podrobný popis a další detaily na lze získat
pouze na poplatek (výši nevím) u nějakého sdružení uživatelů Profibusu nebo
tak nějak se ta instituce jmenuje, proto asi i odkazy z i-netu budou asi
dost nekonkrétní..

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847