svetlo ke kamere

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:49:25 CET 2004

Ja prisvecuju zabezpecovaci kameru pomoci 144 IR ledek
napajenych proudovym zdrojem 100 mA a krasne to funguje.
Podle katalogu se pulznim napajenim celkovy svetelny
vykon nijak nezvysi, spis naopak, snad jedine kdyby se
to osvetleni synchronizovalo se snimkovym kmitoctem,
ale to mi prijde trochu uhozene.

Ales Prochaska