HDD

Pavel Krejci pkrejci
Středa Březen 17 11:49:23 CET 2004

Zdravim,
prave mi asi odesel HDD IBM DeskStar 30GB UATA 100 7200ot.
Chtel jsem nastartovat windouze ale tesne pred dokoncenim
zavadeni systemu, se zacaly z disku ozyvat divne zvuky.
Nabootoval jsem z diskety a pustil scandisk, zacal oznacovat BAD
sektory jak divej. Stopnul jsem ho, nainstaloval jsem W98 na
1G HDD a po siti zalohoval vse dulezite i z ostatnich partitions
na otcuv pocitac. Pak jsem pustil scandisk i na oddily D a E
(to jsem cele v pohode zkopiroval) a scandisk zacal ukazovat
BAD sec i na pouzitych clusterech na disku E!!!
Formatovani nejde, zacne to znovu v disku klapat. Mam ho teprve
3 tydny a vyrobeny je v srpnu 2000. Existuje neco cim se to
da jeste napravit (nejaky lowlevel - board ho nepodporuje)?
Jake mam sance na reklamaci (bylo to koupeny u SoftComu,
na webu jsou jako computershop.cz). Do disku 100% nikdo
nebouch ani bez proudu ani za otacek.

Diky - tonouci se stebla chyta...

Pavel Krejci