otazka - kompozitni video vstup

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 11:49:20 CET 2004

Konektor SCART obsahuje jak piny na R G B tak i pini na composite IN a OUT
 ( vstup/ vystup). Tak to mam i ja doma zapojeno. Vydeo Panasonic 625 a ATI
 TV Tuner (na vstup sygnalu). Na sve graficke karte GeForce mam TV OUT Composite
 S-VHS. Pokud bude zajem tak mohu oskenovat popis SCART konektoru a poslat
 to vam, ale popis je v nemcine.
--- puvodni text od hw-news@list.gin.cz:

EMAIL.CZ - Vaše pošta je vždy s Vámi
http://www.email.cz