Programator ALL-07

Vlastimil Pohnetal pohnetal
Středa Březen 17 11:49:20 CET 2004

K schematum jiz bylo receno, ze firma HILO nepovolila jejich uvolneni.
K protokolum, ci prenosu dat, jiz bylo tez receno, ze firma HILO
nepovolila jejich zverejneni.
Proc je nezverejni? Odpoved: Firm Policy.
Je nabizen vymenny program.

Sirsi zaber soucastek znamena, ze se pocet soucastek,
ktery programator "umi" neustale zvysuje.

Mate-li konkretni dotazy k programatoru ALL11P2, rad se je pokusim
zodpovedet
ci zprostredkovat jejich zodpovezeni. Predem upozornuji, ze dotazy typu
proc
neco bylo ci nebylo udelano tak ci onak patri na jinou uroven nez je
moje.

V. Pohnetal

pohnetal@mite.cz
http://www.mite.cz