otazka - kompozitni video vstup

Martin Hankovec Martin.Hankovec
Středa Březen 17 11:49:19 CET 2004

>To pujde, samozrejmne. Ale ja ted videl nejaky TV tuner za
>cca 2500 bez DPH a ten chodil spickove, mel i videovstup.
Ano, ja take nejake videl. Podle recenzi a zkusenosti (alespon
tech na Internetu) ladeni vetsiny tuneru nestoji za moc (nekdy
skoro za nic :-))) ). A postacuje mi jen ten videovstup, protoze si
myslim, ze nema cenu mit tuner ve videu a na TV karte. Slo mi
hlavne o cenu, TV stejne moc nesleduji (ted vlastne vubec).

Videl jsem ve skutecnosti tuner od ATI, ten byl docela dobry, ale
dat za nej 3000 a priblizne tolik za videokartu od ATI, to si muzu
rovnou koupit televizi :-)))

Martin H.