otazka - kompozitni video vstup

Martin Hankovec Martin.Hankovec
Středa Březen 17 11:49:19 CET 2004

> A kde bych mohl najit zdroj S-Video signalu,
> moje TV karta jej ma, AV receiver to podporuje,
> ale to je asi tak vsechno.
To byl problem prave u toho AVI tuneru, co jsem videl. Mel sice
S-video vstup, ale kdyz jsme se podivali na konektor, tak mel o jeden
kolik vic nez standardni S-video konektor na videokamere :-))) Dokonce
jsme kvuli tomu psali do AVI, kupodivu za par dnu odpovedeli a napsali
popis toho konektoru. Mozna tedy S-video je standardni signal, ale
konektory se mohou lisit... Kdyz jsme propojili kameru s S-video s tou ATI
kartou, tak to, mam dojem, stejne tenkrat nic moc nechodilo, ale u toho uz
jsem nebyl a je take mozne, ze byl problem jinde.
Vim jen, ze ten ATInacky konektor nesel vubec sehnat (byl to snad nejaky
6ti polovy konektor velikosti PS2 a standard je asi jen 5ti polovy).
Jen tak na doplnenou :-)))

Martin H.