otazka - kompozitni video vstup

Jiri Prachar j.prachar
Středa Březen 17 11:49:19 CET 2004

Predevcirem jsem koupil bazarovy ATI TV tuner (ISA) za 800,-,
je fakt, ze potrebujete jakoukoli ATI videokartu s AMC konektorem...
chodi OK
Zajimavy soft. k nemu je na http://ati.czechin.cz
Mimochodem, nema nekdo popis toho AMC konektoru? Pujde zrejme o rizeni
toho tuneru po i2c + vystup na grafickou kartu.
JP