98DDK-tvichw32

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 11:49:18 CET 2004

   Zdravim ,
  Nie, ze by som to priamo ponukal, ale spolu s kamaratom sme to
okno odstranili :-)  (asi pred polrokom). Disasemblovali sme to
*.vxd a obskocili tu rutinu, ktora to okno vypisuje (preto nikdy
nedavajte do svojich programov ochranu do samostatnej funkcie -
lahko sa to obskoci bez nasledkov : return hned pri skoku do
funkcie).
 Teraz je aplikacia, ktora pouziva tvichw32.vxd bez bieleho okna. Ja
to vxd pouzivam v Delphi s plnou spokojnostou (DMA cez ECP
port, prerusenia, pristup k IOportom ...).
 Ale keby som to chcel komercne predavat, tak by som to asi
legalne kupil. Ale na vlastne pomocne programy mi to biele okno
prekazalo.
 Okrem toho vo Windows 95/98 sa da ist na porty (tie nie prilis
dolezite) aj priamo z aplikacie alebo z DLL. "Prilis dolezite porty",
ako napr. DMA radice - tak tam vas nepustia ani 95/98.
Pre Windows NT je vsak chranene toho viac. A ten nas crack nie je
vela pod NT platny, lebo v NT/2000 pouzivaju *.sys namiesto *.vxd.
A prave ten tvichw.sys sa nam cracknut nepodarilo (nemam vhodny
nastroj) a naviac ani som to nespustal pod NT/2000, ci to vobec
vyhodi nejake okno, co je v nom napisane, ako vyzera a pod. Ale
myslim si, ze by to tiez islo podobne cracknut.

Ak by mal niekto zaujem, ...(este porozmyslam nad legalnostou).

-------------------------
Ing. Igor Cesko
Hardware & Software
E-mail: cesko@appliedp.sk