WIN95 a multimedia

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 11:49:16 CET 2004

	Predem sorry za OT, ale uz si fakt nevim rady... Z niceho nic me
ve WIN95 hrajou animace MPEG s polovicni rychlosti (i zvuk je
zpomalenej). Instaloval jsem STUDIO400 na grabovani videa a pri instalaci
to napsalo: Hledam jsou-li na tomto PC naist. ovladace DirectX a
DirectShow verze 5 (nebyly tam) a program se kousl, napsalo se: Chyba
RUNDLL32 (nebo tak neco - chyba v modulu...). Istaloval jsem tedy program
znovu a ted uz vse probehlo OK. Od te doby me vsechny MPEGy hraji
polovicni rychlosti (i zvuk pri mpegu), AVI jede OK. Protoze mam ve
WIN95 jeste ActiveMovie naistaloval jsem MediaPlayer6.4, NEPOMOHLO. Tak
jsem naistaloval DirectX verze 7 a taky to nepomohlo. Zrejmne je neco s
tim RUNDLL32.

	Jestli nekdo vi cim to je, tak at prosim napise (treba jen na
soukromy majl).

	Zdravi

				Martin Plsek

At zije Velky BILL.