ds1820

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:49:15 CET 2004

> Koukal jsem na http://www.newte.cz. Je videt, ze mate praxi ve sberu dat i
> neelektrickych velicin. Zkuste se podelit o Vase informace a zkuste
> nastinit, jak byste resil tuto problematiku Vy. Vetsina z nas v teto
> konferenci nejsme profesionalove a delame to spise pro zabavu a jsme radi,
> kdyz nase amaterske reseni nekdo poopravi a postrci nas spravnym smerem.
> Snad nemluvim jen za sebe a vyadril jsem myslenku vice lidi.

U mne je to totez. Kamarad stavi slunecni
kolektory, bazen, atd. a pozadal me o postaveni
mereni a regulace tohoto systemu. Delam to pouze
pro zabavu, a nemam v teto oblasti mereni prilis
zkusenosti. Proto jsem sahnul po tom co mi
pripadalo nejjednodussi. Jinak vitam jakekoliv
pripominky.

			Diky

Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz