Ventylatorky

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 11:49:14 CET 2004

ale to mu asi moc nepomuze. Ja mam jinou zkusenost, v jednom zarizeni se mi porouchal regulator topeni a stejny ventilator se mi za behu roztavil. Dokonce tak hezky, ze mu ukapaval plast z vrtulky a za behu tvoril krasne plastove nitky, dokud se motorek nezastavil.
Petr Pivonka

>>> prochaska@alsoft.cz 14. listopad 2000 12:37:03 >>>
Dovolil bych si oponovat. Jednou jsem takovy ventilatorek
pripojil na 220 V st. a zacal se krasne tocit obracene.
Bohuzel shodou okolnosti se jako na potvoru zrovna
v tom okamziku porouchal, takze nestacil udelat ani
jednu celou otacku.

Ales Prochaska