ds1820

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:49:14 CET 2004

Dobrý den,

výstup SMT by byl ošetřen MAXem, tak že rušení v podstatě "proudové smyčky"
(RS485) by asi nebylo tak zlé, jinak nectnosti samotného snímače SMT jsou
notoricky známé, odchylky by se měly vejít do 2,5%....Je to ale levněnka a
snadno dostupné, samozřejmě absence CRC je nepříjemná...

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE