mV-metr

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:14 CET 2004

Jaky milivoltmetr?    Pokud to ma byt NF, mohu naskenovat merici zesilovac s
usmernovacem a s vahovym filtrem A, ktery jsem si delal v dobach, kdy jsem
se rejpal v magnetakach. Ma proudovy vystup a pripojoval jsem to na PU120.
Neni problem pripojit to na digitalni multimetr. Jen pro akusticka mereni je
to analogove zobrazeni prehlednejsi a 4 mistna presnost je uplna zbytecnost
(0,1 dB zadna mira a pri tom je to cca 1 %.) Pokud to ma byt ss
milivoltmetr, delal jsem si velmi jednoduchy merici zesilovac s LTC1050 pro
pripojeni k multimetru. Drift cca 1 mikrovolt. Mam ty zesilovace dva. Jeden
s prevodem 60mV na 2V a druhy se zesilenim 100. Teplotni stabilita je
vyborna a se 4,5 mistnym Metexem rozliseni s ohledem na sum lepsi nez 0,5
mikrovoltu.
                                                                    Andel