Video -> Data

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:49:13 CET 2004

On Wed, 15 Nov 2000, Jaromir Subcik wrote:

> Potrebuji alespon nasmerovat spravnym smerem. Takze mam kameru at bilou,
> cernou ci barevnou a cosi z ni leze jako standartni vystup, kompozitni video
> atd. Jak tento signal prevedu do nul a jednicek. Cim to tak udelam, jakym
> obvodem, kde se sehnat, ma nekdo potuchu, radu ci to jiz nekdo delal?

Pokud jde jen o digitalizaci signalu na digitalni ekvivalent kompozitniho
videovystupu delaji se tzv. videoprevodniky (30MHz, 8 bit/sample)

> Krejsa
>
>  Asi nejjednodussi je pouzit PC a videokartu se zachytavanim videa. Nedavno
> jsem koupil vybehovou All In Wonder Pro ktera to umi za velice rozumny peniz
> (konkretne u 100mega Liberec za 2.500 vcetne DPH; nekdo sice neuznava ATI,
> ale kdyz se vezme, ze ta karta ma TV tuner, 8MB RAM a vsemozne audio/video
> vstupy/vystupy ... no nekup to)

Nebo kartu zalozenou nma BT848 je to cipset ktery umi digitalizovat obraz
a posilat ho pres pci sbernici jako DMA i primo do videokarty pro
tzv. overlay.

> Jarda

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik @  aldebaran.feld.cvut.cz
http://aldebaran.feld.cvut.cz/~xmyslik/www/