Pasta pro pajeni pretavenim

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:49:12 CET 2004

At 09:29 15.11.2000 +0100, Radek Benedikt wrote:

>Davkovac na kartuse uz ale leze do penez (1560 Kc) a bez nej delat moc s
>kartusema nejde.

Souhlas.

> Pokud nekdo videl napr. na www jak ho udelat
>na "kolene"
>at se zkusi podelit o zkusenosti, problem bych videl spis zde.

To vubec neni problem. Podivejte se na moje WWW, na stranku o CNC vrtacce. Udelal jsem si tehle dispenzer na SMD lepidlo, ale pastu to bude vytlacovat IMHO taky. Trvalo mi to tak 2 hod. soustruzeni. Princip je jednoduchy - pasta se vytlacuje vzduchem - jednoduche a kupodivu presne davkovani, takhle to delaji i profi masiny. Funguje to tak, ze zakladem toho adapteru je vlastne deravy sroub, na nem je krouzek ze silikonove trubicky a pak duralovy krouzek. Tohle strcim do te 'strikacky' v ktere se dodava pasta a utahnu tu ryhovanou matku. Silikonovy krouzek se rozmackne a utesni kartusi. Pak staci vzduch cca. 0.3 MPa pres elektroventil, ktery spina casovac ( u me to ridi PC pro automaticke davkovani). Pozor ale na to - je potreba pouzit dvoucestny ventil (dalo by se rict 'vzduchovy prepinac') ktery po vypnuti ventilu vypusti vzduch z privodni hadicky a z katruse. Jinak bude lepidlo vykapavat !!
Pokud by mel nekdo zajem, muzu ten dispenzer vyfotit rozlozeny nebo kdyz bude nejhur, udelat i nejaky ten vykres, ale je to IMHO tak jednoduche, ze to nebude potreba.

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv