Dallas

newsrobot newsrobot
Středa Březen 17 11:49:12 CET 2004

Sorry pre pana Ing. Zdenek Hanak, jr., lebo je privatny mail je neustale:

Your message has encountered delivery problems
to the following recipient(s):

hanakz@sendme.cz
Delivery failed
550 Invalid recipient: <hanakz@sendme.cz>

No recipients were successfully delivered to

Asi Vas moc nepotesim, ale ja mam ten nazor, ze co nemusim objednat v CZ
alebo SK, tak to beriem priamo.
Tiny od Dallasu som kupil priamo cez ich warehouse na iNete a bolo to bez
akychkolvek problemov. Musel som cakat asi 3 tyzdne, lebo prave prechadzali
na nove moduly (72 pin) a prave ich zadali do vyroby. Inak to prebehlo uplne
bez problemov. Ja som to kupoval cez kreditku, ale z Dallasom sa da dohodnut
aj na wire transfer (prevodny prikaz), len to treba s nimi vykomunikovat.
Musite vsak pocitat s tym, ze sa Vam to predrazi o bankove poplatky.

Neviem ci som Vam pomohol, ale ak by som vedel neako inak pomoct, dajte mi
vediet. Inak Vam Vase rozhodnutie plne schvalujem. Je to skutocne COOL a za
tych 50,- USD je to za babku.

Lubos