Video -> Data

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:11 CET 2004

Ja bych docela rad sehnal neco, cim bych z videa odchytnul staticky obrazek
bez komprese, jako bitmapu. Kamarad ma kartu s videovstupem. Kdyz jsem k
tomu pripojil kameru a chtel jsem nadelat fotky na internet, nebylo to ke
koukani. Okolo cervene sviticich cislic byly oblacky snad ve vsech barvach,
nejvic modre. Jako kdyz delam JPG a hodne to prezenu s kompresi. Nevite
nekdo o necem?
                                                                    Andel