alarm z GA628

Pavol Krupa krupapa
Středa Březen 17 11:49:11 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od:	Tomas.Kapostas@asdo.com [SMTP:Tomas.Kapostas@asdo.com]
Odesláno:	17. november 2000 7:49
Komu:	Multiple recipients of list
Předmět:	alarm z GA628

Caf,
hladam komunikacny protokol/prikazy pre
riadenie Ericsson GA628 po kabli. Chystam sa postavit
alarm, ktory by po naruseni priestoru zavolal/poslal sms etc....
Vie mi niekto helfnut???
Dik, TOmi.

Pred casom som postavil podobne zariadenie ako sucast poplasneho do auta. Do
vysielacieho mobilu /ktory je schovany v aute/ som naletoval na klavesu 1 / ta
je naprogramovana na jednodotykove vytacanie tel. cisla/ 2 droty, ktore  spinam
relatkom 12V. Rele je spinane IO 555 v intervale cca 1s vpomere 1:1 /Na presnom
case nezalezi/. Je dolezite aby tel.klavesa 1 bola spinana viackrat , jeden
dotyk nestaci na aktivovanie vytacania tel cisla.
Schema zapojenia je dostatocne znama, obsahuje IO555, cca 2 odpory a 2
kondenzatory/astabilny multivibrator/. Napajanie tohto IO 555 je odvodene od
poplasneho zariadenia auta /dvernym spinacom./
Cele to funguje asi tak, ze po naruseni priestoru sa zapne hukacka poplasneho
zariadenia na cca 1minutu a popri tom je aktivovane rele s 555 a mobil vytaca
majitela.
Ten na svojom mobile vidi ze prichadza o svoje auto,berie gulovnicu a ...