Cteni portu ISA

Pavel Krejci pkrejci
Středa Březen 17 11:49:10 CET 2004

>Ono taky zalezi na HW, co je na te ISE, zkuste cist napriklad z portu casovace (integrovane priferie),
>potom z portu ISA video karty a pak s pararelniho portu (o ten Vam asi jde).
>jinak jsem zkousel EPP a dostal jsem se na cca 0.5 - 1 MB/sec podle delky kabelu
>a schopnostem druheho konce (zarizeni). On totiz EPP (a asi i ECP) port ceka dokud
>zarizeni nepotvrdi prijem (nebo na time out).

Dobry den
Neposkytl byste prosim kousek kodu jak an to?
Potreboval bych prenaset data do PC rychlosti
384kB/s. Nevite jestli se u portu, ktery je nastaveny
na ECP/EPP daji cist (na ktere adrese?) datove piny?
Ja bych totiz potreboval ve skutecnosti prenaset 256Kslov/s
a ta slova jsou 12b, takze bych cetl datove piny + ty 4 ridici.

Diky Pavel Krejci