Cteni portu ISA

Tomaš Marn tmm
Středa Březen 17 11:49:07 CET 2004

> Tak se mi me obavy vyplnily. Cetl jsem port podle vaseho kodu,
> stale to dava 0, at je na vstupu cokoli. Pak jsem zkusil trik
> znamy z x51 a poslal jsem ven cislo 255. I po vyzkratovani
> cte same 255. Takze tudy cesta asi nepovede. :-(
>
> Jeste pro upresneni: nastaveni v SETUPu mam ECP/EPP.
>
> Pavel Krejci

Ale povede, jen je potreba povolit cteni - v kontrolnim registru nastavit
bit-4,
tim dojde k uvolneni oddelovacena datovych linkach.
Toto plati jak pro SPP, tak i pro EPP rezim. Pro EPP je vhodne nastavit
jeste bit-7
V EPP rezimu je nutne ale zapisovat/cist data do/z adresy LPT_base +4.

Skuste si zadat do altavisty EPP a najdete to zrejmne v prvnim odkazu.

TM

PS: v Setupu je nekdy polozka frekvence pristupu k ISA slotum a nastaveni
rezimu - asynchronni/synchronni