Potencialy a audio

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:07 CET 2004

Pokud mate dost signalu v antene a nevadi nejaky ten decibel utlumu, je
mozne dat do ant. privodu trafo. Ja jsem daval 1 zavit pres prostredek
dvouderoveho jadra. Jenze na 1. pasmu to uz ma vetsi utlum a na 5. pasmu
taky. Taky jsem to oddeloval kapacitne a asi je to lepsi. Kond 1n keramicky
do ziveho konce koaxu, zaizolovat, stineni rozplest do 3 pramenu a kazdy
spojit pres 10 az 100n. Pres cely spoj pretahnout smrstivou buzirku.
Kdyz se ta kapacita ve stineni osidi, delaly se mi na obrazovce smouhy.
(Jestli do toho nelezlo SV radio?)

Andel

> Dobry den,
>
> mam propojeno pomerne dost ruznorodych pristroju pres ruzne typy propojeni
> logicky jsou zapojeny i na ruzne zasuvky a zdroje:
>
> 3x PC v siti (2 z nich maji MODEM), takze jsou napichnuty na telefonni
> rozvody a ty jak znamo maji napajeni kdoviodkud
>
> 1xvideo + pasivni rozbocovac na 4x televize - napojene na kabelovku, ktera
> je napajena kdovikde a kdovicim
> 1x hifi vez (tuner pripojen na druhy vystup kabelove televize)
>
> Samostatne to neni nejmensi problem, ale ten nastane, kdyz propojim VEZ a
PC
> tak, aby zvukovka prehravala zvuk z PC. V te chvili se to docela huci (no
> neni divu - musi tam byt potencial jako blazen z takoveho maglaizu).
Zkousel