zhoreny motor?

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:49:04 CET 2004

Zkontroloval bych uhliky, jejich pritlak na komutator (obcas se stane treba
u vrtacek, ze se mezi uhlik a "diru na uhlik" dostane jemny prach a uhlik je
pak v dire nepohyblivy a pruzinka ho neutlaci na komutator). Dale by mohl
byt nefunkcni odrusovaci kondenzator.
Kdyby byl pryc rotor nebo stator, motor by se budto vubec netocil, nebo by
se sice tocil naprazdno, ale nemel by pozadovany kroutici moment.

							Jakub Serych