alarm z GA628

Steve news.steve
Středa Březen 17 11:49:04 CET 2004

zdravim,

podla mojich skusenosti, nejde o to, kedy sa pripaja konektor, ale o to,
ako je ten konektor zapojeny.. je tam totiz jeden pin, ktorym sa dostava
telefon do testovacieho (servisneho) modu, ked je na nom H (L? uz si
nespominam, ale ked sa nezapoji tak je test mod vypnuty) a telefon sa
zapne (len stlaci On/Off) hned vysle data a caka na odpoved, ak ju
nedostane do vyprsania timeoutu zapne sa.. ak ju dostane, tak komunikuje
v servisnom mode.. napr flash, citanie/zapis servisnych oblasti atd..

cize treba pozriet zapojenie konektoru a myslim ze staci zapojit
Tx,Rx,GND a malo by to fungovat.. uz je to davno co som si robil
interface, treba pozriet web pre podrobnosti.. v cestine napr mobil.cz

tiez som chcel pouzit 628 na podobne ucely, ale nedostal som sa k tomu a
628 sa teraz pouziva ako sa patri :)

S pozdravom,
	Steve