Technologia vyroby peciatky

Jindrich Vidensky vidensky
Středa Březen 17 11:49:03 CET 2004

> ospravedlnujem sa Vam za OT, ale narazil som na to pri popise predneho
> panelu na mojom home made zdroji.
>
> Chcel som pouzit propisot, ale zohnal som iba 3,5mm tucny. A to je dost
> vela. Tak ma napadlo vyrobit si nejake peciatky s pismenami a cislami do
> gumy (kovove nevyhovuju) a tym tlacit popis na panel.
>
> Nepozna niekto technologiu vyrobi peciatky do gumy z predlohy vytlacenej
> napr. na laserovke? (mozno nejaky podobny princip ako pri plosakoch).
>
> Dik za kazde info.

To je uplna zbytocnost. Kedze si to chcel robit propisotom, tak sa asi
nebude jednat o mnohotisickusove serie ;-) Ja robim predne panely
tlacenim na samolepiacu foliu urcenu do laserovky a s vysledkami
som celkom spokojny. Nie je to ulne profi, ale asi 246 x lepsie ako
propisot.

S pozdravom
Jindrich Vidensky
vidensky@klimakonzult.sk