tv z monitoru

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:49:02 CET 2004

Dobry den
Dnes se mi postestilo ziskat zdarma barevny monitor ktery jsem dlouho (v
podobne cenove relaci :) ) shanel, ke sbirce starych dobrych osmibitu,
kterou tu vedu.
Protoze ma velmi pekny obraz, rad bych si k nemu pribastlil nejaky tuner
abych mel k sobe do pokoje nejakou televizi.

Problem je nasledujici:
Predbezne pocitam s tunerem podle pana Kubina z PEaR 9/1999, ktery vypada
dost reprodukovatelne - lec ma nektere zavady, ktere potrebuji prepracovat.
1) monitor ma vstup RGB a z tuneru leze composite video.
        Potreboval bych poradit nejake reseni rozkladu na RGB+Sync
2) tuner ma stereo zvuk,
        ale funguje jen s zapadni normou, ceska norma hraje jen mono.
3) tuner ma ladeni potenciometrem
     - chce to syntezu, nevim vsak, zda ji bastlit, nebo uz neco hotoveho
koupit - potreba alespon 50 predvoleb.
4) manualni prepinani B/G - D/K
        chtelo by to pokud mozno automaticky.
5) bojim se ze duo porady by byly jako stereo, neni vyhodnoceni informaci v
signalu.
        chtelo by to nejakou automatiku - ale tohle uz asi nepujde.

Pochopitelne nejpodstatnejsi je ten vystup RGB.

Diky za tipy
Jakub Ladman