Spinac vetraku

Ivan Kiss ptservis
Středa Březen 17 11:49:02 CET 2004

Date sent:      	Fri, 24 Nov 2000 22:35:53 +0100
Send reply to:  	hw-news@list.gin.cz
From:           	"Jirka" <jirkonf@seznam.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Subject:        	Spinac vetraku

> Zdravim vsechny,
> dyl jsem rodinou pozadan o konstrukci spinace, ktery by se zapojil mista
> vypinace na WC a po stisknuti by vetrak bezel jeste tak asi 3 minuty. Chtel
> bych co nejmene zasahovat do insatalace, nejlepe zapojit jen misto puvodniho
> vypinace. Nemam mnoho casu a tak se ptam jestli nekdo nevi o nejakem
> pouzitalnem navodu na nejaky takovyto spinac...
> Diky predem JIRKA

Hotovy ventilator s touto funkiciou a automatickymi zaluziami mam za
priatelnu cenu zo Strojsmaltu: http://www.strojsmalt.sk , na webstranke vsak
nie je. Robia ich vo viacerych verziach podla pouzitia (WC, kupelna, aut.
zaluzie, casovac, spinanie svetlom ...)
Ivan

Ing. Ivan Kiss

PRINT TRADE s.r.o.
Cajkovskeho 8                    tel.:    +421-863-4331517
98401 LUCENEC                    tel./fax:+421-863-4331081
SLOVAK REPUBLIC
mailto:ptservis@bb.psg.sk
http://www.printtrade.sk