tv z monitoru

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:02 CET 2004

COZE? Sbirka osmibitu? Mam ve sklepe SAPI1 a je mi lito ho vyhodit. Prodam
za flasku, ale spokojim se i s tim, kdyz si pro to nekdo prijede. Dlouho
jsem ho tady drzel jako rezervu, protoze u nasich zakazniku s tim jeste
behaj 2 zarizeni. Ty se ale budou v dohledne dobe likvidovat, navic v praci
mam dalsi SAPI1 ve skrini.

Andel