Hlasova synteza aneb mluvici Atmel

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:49:02 CET 2004

Take bych mel zajem. Hlavne ze zvedavosti. Jinak ovladani pro zesilovac jsem
delal taky. Kamaradovi odesel procesor u stareho Technixe, na ktery se uz
nic nesezene. Tak jsme podle servisniho navodu vykoumali, co ten procesor
mel delat a naprogramoval jsem to do Atmelu. Jestli to najdu, dam to na
svoji stranku www.mirnet.cz/vaelektronik .
                                                                Andel