tv z monitoru

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:49:01 CET 2004

At 23:37 24.11.2000 +0100, Jakub Ladman wrote:

>Protoze ma velmi pekny obraz, rad bych si k nemu pribastlil nejaky tuner
>abych mel k sobe do pokoje nejakou televizi.

No nevim jestli je to dobry a uzitecny napad, ale pokud chces bastlit tak proc ne. Vysledek by me docela zajimal ;->

>2) tuner ma stereo zvuk,
>        ale funguje jen s zapadni normou, ceska norma hraje jen mono.

Na to jsou dneska hotovy IO. IMHO by bylo rozumne sehnat si schema od nejake novejsi televize, doporucoval bych OTF nebo OVP a podle toho postavit cely tuner.

>3) tuner ma ladeni potenciometrem
>     - chce to syntezu, nevim vsak, zda ji bastlit, nebo uz neco hotoveho

Rozhodne kup hotovy tuner se syntezou. Doporucuju OTF 6PN388 002, mam pro nej napsanej soft do AT89C2051, muzu poskytnout. Tuner prodava treba KERR Trutnov, ale koupit pujde asi vsude kde prodavaji nahradni dily pro TV.

>koupit - potreba alespon 50 predvoleb.

To uz je vec SW.

>4) manualni prepinani B/G - D/K
>        chtelo by to pokud mozno automaticky.

Nebo to nastavit pro kazdou predvolbu do procesoru - opet vec softu.

>5) bojim se ze duo porady by byly jako stereo, neni vyhodnoceni informaci v
>signalu.

Hmm, tak tady nevim, ale IMHO existuji zvukovy pavouci, ktery davaji informaci o stereu a pod.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv