Smesovac + mf filtry 110kHz

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:49:01 CET 2004

Lepsi nez ten NE... toho moc nebude. Muzete pouzit diodove smesovace (IE500,
UZ07 atd.) nebo Vyvazeny smesovac s FET. Diodovy smesovac ma utlum cca 4db a
vyvazeny smesovac s FET maly zisk (cca 4 az 10 db). Smesovac s jednim FET je
to nejhorsi co muze byt. Podle me ale bude problem spise v malem stop-bandu
a malo strmych hranach filtru. Doporucoval bych v MF zapojit treba  2 - 3
kusy za sebou a mezi ne pochopitelne zesilovac, ktery pokreje jejich utlum.
Podminkou je i dobry navrh DPS. Nebude Vam nic platne dat 3 filtry za sebou,
kdyz na sebe ty filtry (nebo jine soucastky) "vidí".

	Martin - OK1UGA