Shanim dig. teplomer pro mereni venkovni teploty (v Brne, nebo dobirka)

Patrick Spousta p
Středa Březen 17 11:48:59 CET 2004

Puvodne jsem si ho vybral v katalogu GM. V roce 1999 podle jejich
katalogu stal 480,-Kc (model F-DIG.TEP II, velkej na zed, hodiny +
teplota prepinana in/out). Bohuzel v novejsim katalogu je soucasna cena
a to 560,- a ke vsemu ho v Brne nemaji snad pry tak za 10 dnu ... no
znate to.
Cena sla nahoru, protoze strasne podrazila ropa :-)) No nic.
Nevite nekdo o nejake firme v Brne (prip. i mimo Brno, ale pak jedine
dobirkou), ktera by mela neco podobneho ve svem sortimentu?
Hlavne mi nedoporucujte Conrada, ten mimochodem po slouceni s FK
Technics take pekne podrazil :-((

Diky za kazdy tip.

PAT