rozklad na RGB

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:48:59 CET 2004

Problem opravdu neni v rozkladu. Podivejte se do nejakeho katalogu IO pro TV (vyrabela je i Tesla),
nebo kupte hotovy modul.
Problem bude jinde, jelikoz ma monitor sychro od 56 Hz a TV 50 Hz, tak si nejsem tak uplne jistej
jestli to bude fungovat (pri experimentovani z frekvencema monitoru se mi podarilo na jedne 14" vypalit
do tredu peknou tecku). Nejjednodussi je vzit si vid. kartu s moznosti nastaveni Frek. a nastavit
tam 50 Hz a 625*50 horizontal nastavit na 15625 Hz. Ovsem pochybuji, ze to bude fungovat,
jelikoz i ten nejhorsi monitor ma horizontal od 30 KHz nahoru.

	Slavek